Популярни публикации

неделя, 6 февруари 2011 г.

Сатанинското кредо



Аз признавам Сатаната, богът на бушуващия Хаос, за мой цар и баща, и предоставям себе си само на неговия закон - който е тотално беззаконие.

Аз вярвам в истината която отвъд всички форми, и която с една дума това, че унищожи лъжата: тази дума е Мъдрост.

Аз вярвам в боя и причината му, която е раждането на Еона на Мрака, и Аз съм следователно подготвен да жертвам моите врагове и ако е необходимо моята собствена кръв за напредъка на завръщането на Боговете на Мрака.

Аз вярвам в смелостта, силата и могъществото и следователно презирам милостта, малодушието и страха, които са оковите на старият еон, които, държат слабият поробен.

Аз вярвам в дисциплината и лоялността. За да постигнем нашата цел която е Хаос, редът най-напред царува в нашите собствени редове.

Аз вярвам във формулата на безкрайният Еон на Мрака, която е Chao ab Ordo и очаква с нетърпение разрушението на разпространения космически ред.

Аз вярвам в същността без форма и с безгранична сила, и Аз съм следователно подготвен да жертвам всичко на окървавения олтар на свободата.

Аз вярвам в Хаоса, произходът и края на всички неща, и обявявам неговия отмъстител и пратеник, Сатаната, за външния аспект на моята вътрешна сила.

Следователно Аз славя Господарят на Мрака с моето сърце и душа и чакам крайната война, победа и тържество което ще дойде.

Привет Сатана! Привет Победа! Привет Хаос!

TOTBL - 218